This is what I dream about!

Ser ni bilderna under? De är faktiskt tagna under en video jag spelade in, (screenshoota) och visst ser jag lycklig ut? Det blir jag av att sjunga! Det är som om någonting sätts igång i kroppen och jag bara ler! När jag är ledsen sjunger jag, när jag är glad sjunger jag, Jaa ni förstår hela tiden! Så fort jag är ensam hemma sjunger jag ballader så högt jag bara kan, haha nejnej jag har inga grannar alls *host* och om någon skulle be mig sluta sjunga så vet jag inte vad jag skulle göra, skulle väl antagligen få sångabstinens? :o. Och jag vet att jag inte är bäst och har mycket kvar att öva på med olika kvaliteter i rösten o.s.v men det är iallafall en av de saker jag gör utan några måsten eller krav! på kulturama kommer vi få individuella sånglektioner och det kommer bli toppen eftersom jag aldrig tagit någon sådan! Har som sagt spelat in några video där jag sjunger så om ni har något intressse av att höra (och om jag vågar lägga ut) så kan ni väl kommentera det :P Älskar ni också att sjunga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0