Lifebyelise-Readers!

Halloj!
Det här är Mona även kallad '' Nonna'' som skriver ( http://monasplace.blogg.se)
Visst är det ett gulligt smeknamn :D Det betyder farmor på Italienska har jag för mig hahah :D
 
Nu är nog Elilli framme i Grekland! Känner mig bara en ''aning'' avundsjuk! Härligt med 40 grader och solsken. Men den här kvällen har varit helt underbar den med. Rosenfärjade moln och fåglar som sjunger och kvittrar. Under tiden som Elilli är borta ska jag försöka hålla igång lifebyelise så bra som jag kan så glöm inte att stay updated så kommer det  trilla in lite inlägg. Har jag tur får jag kanske lite bilder från Grekland som jag kan lägga upp här på bloggen :) Ha en super fin kväll allihopa! Kram på er från Mona <33
 
Bild från rådmansö när vi höll på att packa ihop :/ Lillin lika vacker som alltid <33
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0