Jag ler, även då jag inte borde

 
Imorgon bär det av mot tystheten, lugnet och friheten. Nämligen så att bestiesen Mona som följa med oss till Norrtälje i 3 dagar! Vi kommer bo i en stuga på tomten och få råda oss själva som vi vill, om jag känner oss rätt kommer vi gå och lägga oss tidigt, när det redan börjat ljusna :S Vi åker imorgon klockan 6 och det ska bli skönt att komma bort, åka lite moppe, ta cyklarna till badet och ahh, ni fattar :D Men tyvärr har min lilla bror blivit sjuk så vi får se hur det blir med honom, han är på sjukhuset nu, så skicka gärna en tanke till honom! <3 
 
Tänkte senare göra ett inlägg om vad jag tycker är snyggt! Mina vill-ha!
 
Ha det bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han blir frisk.

2012-07-17 @ 01:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0