Xoxo

Holloj! ;-) åh vad dålig jag blivit på att blogga, måste ändra på det! Inte mkt har hänt i mitt liv förutom att det var den bästa dagen i mitt liv idag, hehe, nej men vi har faktiskt bara haft dans och ingen teori! :) samma sak blir det imorgon! Vi har en polsk lärare som heter bartek (lol xD) ha en skön kväll sötisar! Puss o peace <3

Ps. Vill bara tillängna några rader till mina fina vän Mona <3 jag är så otroligt glad att jag träffat dig, det var som att det ar meningen! Och du lyser upp långa jobbiga skoldagar, och jag är verkligen mig själv med dig också, men tillsammans klarar vi det mesta :) tack för att jag har någon som är lika knas som jag! love you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0