“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”

Godmorgon! :D Jag måste börja med att säga att jag ÄLSKAR lov! Det är verkligen så avslappnande att veta att man inte behöver göra någonting! Och såklart sova hur länge som helst! Tyvärr hade jag en jätteobehaglig mardröm inatt..vill ni höra? ;) Den handlade om jag och Mona som var hemma hos henne och bara va och sen helt plötsligt hittar vi massor av konstiga bilder/texter i hennes garderob som hänger som i en tidslinje. När vi tittar närmre så inser vi att det är en för mig och en för henne och att texternna och bilderna representerar allt som hänt i våra liv och allting som kommer att hände. Det var så himla obehagligt eftersom vissa av de saker som skulle hända i framtiden ville vi ju inte veta och det värsta av allt var vilka/vem som hängt de där!! Jaa fyy!! ag vaknade med ett ryck för en stund sen och var helt svettig! Så nu har jag typ fått en liten hangup om att ta vara på varje minut av livet för man vet ju aödrig vad som kan hända! ♥

Jag är otroligt intresserad av drömtydning så jag kollade upp nyckelorden och det här vad var jag fick fram:

Misslyckande: Om du drömmer att du misslyckas med något betyder det att dina ansträngningar ska krönas med framgång.

Papper: Att drömma om papper är ett gott omen. Är papperet vitt och rent betyder det att du kommer att lyckas i affärer, gifta dig med den du älskar, få fina barn och bli mycket lycklig. Är pappret smutsigt eller fyllt med klotter väntar tillfälliga motgångar och ett gräl. Om pappret är fyllt med prydlig skrift är det ett förebud om goda nyheter, en förmånlig överenskommelse och ett arv. Är det skrynkligt eller slarvigt vikt kommer vissa svårigheter att vålla dig bekymmer. Om det är prydligt vikt kommer du att få det du helst av allt vill ha.

Vägar: Om du drömmer att du står vid en plats där flera vägar möts, betyder det att du inte alltid kommer att följa samma raka kurs som nu. Flera förändringar kommer att äga rum i ditt liv, och du kommer inte att stanna länge på samma plats. Drömmer du att du ser en bred och jämn väg framför dig, är det ett gott omen. En smal och krokig väg betyder det däremot otur.

Ångest: Känner du ångest i drömmen utan att veta orsaken bör du genast se upp om någon under den följande veckan erbjuder dig en tjänst. Det är nämligen en fälla.

Jag fick inte riktigt fram något svar om vad drömmar om framtiden påvisar, men jag tror man bara ska sväla det och se vad som verkligen kommer att hända..interessant! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0