Svar på kommentar ♥



SVAR: Hej Hanna! :) Tack så jättemycket, vad glad jag blir! Som svar på din fråga så tror jag att i princip alla som går på skolan vill bli något inom dansaryrket, sen behöver intre det betyda att alla vill bli något "klsssiskt". Men eftersom det är en så pass tuff utbildning så tror jag faktiskt inte att man bara har det som hobby eftersom det är ungefär 20 h dans efter teorin och så sena kvällar. Men visst finns det dem som inte tar det på så blodigt allvar, men oftast hoppar de av efter ett tag eftersom det är så himla hårt! Hoppas du kände att du fick ett bra svar! :) <3 Kram Elise


Kommentarer
Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se/

Hej! Fin blogg, allt bra ? :)

2012-01-08 @ 21:56:33
URL: http://vivalamandy.blogg.se/
Postat av: amanda - vivalamandy.blogg.se/

sv: Det är bra med mig med :)

Det beror på hur många unika läsare du har om dagen!

2012-01-08 @ 22:14:57
URL: http://vivalamandy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack för svaret! :D

2012-01-09 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0