Plugg, mys, mat, sömn :/

Jag måste börja med att be om ursäkt för mina otroligt tråkiga inlägg nu för tiden, men ska verkligen bättra mig! ;-) om ni läste rubriken så förstår ni vad min kväll gått ut på, eller kväll och kväll, kom hem ungefär halv 8..:-/
Imorgon är det teori och dans som vanligt men efteråt ska jag träffa fina Julia!! :-D gissa va vi ska göra..:S jo, vi ska till oskarsteatern och se ryska Stadsteatern framföra svansjön och så ska vi äta på ngt mysigt ställe. (känner att jag överdiserar ordet mys..hahah) ska iallafall bli jättekul! Nu ska jag läsa lite kärnfysik (Einstein nr.1) och sen sova, det är ju en dag imorgon också! ) ;)

Godnatt!
Puss <3

Ps. Bild från nyår.. Bättre sent än aldrig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0