New years eve ♥

Nu är jag äntligen uppe! Jag som skulle börja gå upp tidigare nu inför skolan, men egentligen vad hjälper det mot, man blir ju bara tröttare i slutändan!
Idag ska jag och mamma till Kista och se på bio, New years eve! det ska bli kul för det är typ bara massa kända skådespelare med! :D Jag ska även köpa en julklapp till Mona, ni ba: Kanske lite efter, men det är faktiskt så att vi alltid brukar köpa till varandra efter julafton för då kan man köpa ngt lite finare :)

Njut av de sista dagarna!
Puss




Kommentarer
Postat av: Mona<3

Låter riktigt mysigt! Hihi, har varit och handlat julklapp till dig mee idag! <3 Ses snart:*

2012-01-07 @ 18:50:30
URL: http://monasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0