"If you never chase your dreams, you will never catch them"

Hej på er! :)
Har haft en jättemysig dag med min bobba så kom nyss hem! ;) Halv 10 imorse började lördagsträningen och den höll på i 2 timmar, efter det åkte jag och Mona och fikade och shoppade! Fick med mig en ny väska, en skjorta och ett linne, lägger kanske upp en bild på det senare ;-D Vill ni veta vad jag ska göra härnäst, joo nii förstår ..måste plugga lite spanska och engelska, hänga upp kläder i garderoben (just nu ligger allt på stolen..) och duscha, sen ska jag nog se någon bra film! Åh herre guud vilket tråkigt inlägg det här blev, men ni får ett bättre senare, så håll utkik! ;)

Puss & Kram Skumbanan <3

ps. Glöm inte besöka monas blogg: http://monasplace.blogg.se



Haha x)

Kommentarer
Postat av: Bobba<3

Hahah:D så mysigt vi hade det! Trevlig helg Elillin! <3

2012-01-14 @ 19:02:21
URL: http://monasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0