I believe in nothing but the beating of our hearts

Godmorgon på er alla! :D Idag är det söndag, solen lyser och inget plugg eller läxor, härligt! Funderar på att bara ha en såndär skön slappardag, ni vet när man gör absolut ingenting! Men kom just på att jag även borde skicka in min ansökan ill gymnasiet på kungliga ;) Det känna som att allt i mitt liv är så rörigt just nu, ingenting vill liksom lägga sig tillrätta så det ska bli så otroligt skönt när man fått reda på vilka av de sökta gymnasierna man kommer in på och välja utifrån dem! ;)
På tal om rörigt kom jag att tänka på mitt rum, borde vika kläder, borde städa rummet, borde byta sängkläder, men orkar jag det? :/ vi får väl se! ;)

Njut av dagen!

Puss <3


Bild från i sommras! saknar <3

Kommentarer
Postat av: Nonna<3

Härlig bild! Älskar den! Hoppas du får en skön dag!<3 Puss Puss:*

2012-01-29 @ 12:52:22
URL: http://monasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0