However...we can fix this, if we`ll do it together! <3

Hellu! Sorry för jättedålig uppdatering, men jag har verkligen inte hunnit. Tusen prov som jag måste ta igen, men lovar..ska bättra mig! ;) Skolan idag var rätt bra, gick fort som vanligt, men samtidigt långsamt (Det där lät skumt men aja) Det va väldigt roligt på dansen och det känns som man blir starkare och går framåt lite för varje dag som går just nu! Jag och Hillevi dansar ju typ privat med en lärare som heter karin och vi gör det i en vecka till så då lär man sig ju väldigt mycket! :P <3  Sen jag kom hem har jag bara ätit och pluggat, nu är det engelska som gäller, har nämligen prov imorgon igen...wihoo! :/
Men ha en jättebra kvälll!! Imorgon blire mer update från min sida!

Pussar & Kramar


Jag och vännen min i likadana skjortor, hehe
ifall någon undrar så lever vi i ständig symbios :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0