Dance for yourself. If someone understands, good. If not, then no matter. Go right on doing what you love.

Godmorgon! :D Allt bra? Med mig är det toppen förutom att jag sitter i min ensamhet och äter frukost...:/
Tänk att det redan har gått 3 veckor och att lovet är slut på tisdag och imorgon för andra, känns nästan läskigt hur fort tiden går :o Jag ska faktiskt inte göra något speciellt de här 2 sista dagarna, kan vara lite skönt att göra nothing så man är riktigt utvilad när skolan börjar! Förmodligen kommer vi köra fullt ut med både dans och teori redan på tisdag och jag kommer ha världens dåligaste kondis eftersom jag var sjuk innan lovet och inte har dansat på 5 veckor :o men men, det ska nog gå bra ändå! ;)
Tänkte lägga upp en video på några ryska dansare från vaganova academy som är helt sjukt duktiga!!

Ha en riktigt härlig dag! ♥

Love
Elise


Kommentarer
Postat av: Mona<3

Guud vad duktiga de är!! Man blir helt tagen :P



Till sommarn Elilli då ska vi också! hihi :D <3



ha en bra dag<3

2012-01-08 @ 15:35:46
URL: http://monasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0