2/1-2012 ♥

Heej Bloggisen! :D Allt bra? Med mig är det toppen, förutom att jag sov sjukt konstigt inatt, men jaja, är ändå astaggad på att få träffa min Mona idag! :D Det ska bli så himla kul...vi har inte räffats på hela lovet, kan inte fatta...vi som vanligtvis träffas 24/7! Detta blev lite lagom utspårat, haha! Men det jag ville få fram var att vi även ska ge oss på att baka macarons, ni vet sånna där franska marängkakor, :D Gjort det en gång förut och de ska vi inte prata om, hehe, men de blev ändå sjukt goda! Men det kommer upp ett bildresultat senare! Och så sover även min fina vän över hääär! :) wihoooo!
Nu ska jag fixa mig i ordning lite så återkommer jag senare!

hellu! ♥


Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0