10 saker om mig själv ♥

1. Jag har ALLTID kalla händer och fötter!

2. Jag älskar värme, skulle därför utan problem kunna sova med två duntäcken och en filt.

3. Jag har varit mörkrädd sedan jag såg paranormal activity.

4. Jag ÄLSKAR att dansa och gör det nästan hela tiden, fast hemma skuttar jag mest runt. ♥

5. Jag tror på spöken :s

6. Jag längtar tills jag börjar gymnasiet, även fast jag inte riktigt har valt ännu.

7. Jag vet inte hur många smeknamn jag har, men många är dem!

8. Jag tycker om att fotografera!

9. När jag var liten ville jag bli florist för jag tyckte det verkade så otroligt roligt att fixa med blommor!

10. folk säger att jag alltid är mig själv och det är nog något som jag försöker vara...alla andra är ju redan upptagna :P


Kommentarer
Postat av: Eva

Veckans blogg är avslutad :)

Titta ifall det var du som vann ;)

2012-01-08 @ 14:33:52
URL: http://evaenvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0