Ha ha x) Älskar dig ändå blondie! :D

·         Elise Andersson

Sweetie! Vill du träffas i veckan? Typ i morgon? Pöss påre! :D

Sofia Rodebäck Ja gärna! Är inte säker på att jag kan imorgon, men vi kan ju höras imorgon! Pusspuss♥

Elise Andersson De blir duper super! :D

Sofia Rodebäck Super duper hörru! ;)*

Elise Andersson ojj, de e nog min lilla störning som smyger sig fram! :P

Sofia Rodebäck haha ser så ut ;)

Elise Andersson man vet liksom aldrig! x)

Elise Andersson ‎/ hälsningar elise

Elise Andersson om du undra...x)

Sofia Rodebäck hahahahaahh asso x) jag som trodde det var Daniel som skrev? hhaahahahaha

Elise Andersson ¨haha, jag spårar! ♥

Sofia Rodebäck En hund? :O

Elise Andersson nee, en hamster...vad annars? :P

Sofia Rodebäck En sån där lång och slingrig sak? :O

Elise Andersson mm, som bits! :o

Sofia Rodebäck nej den tuggar.. det finns inget som heter bits -.--------

Elise Andersson ‎-.- gnager! Kompromiss :P den gillar öron så akta dig!! :0

Sofia Rodebäck okej då........ åh nej :( jag som har så stora öron :(

Elise Andersson ‎:o Men jag har typ ett utstående som den kommer bara ta ena på mig!! :o åh neej! ♥

Sofia Rodebäck ‎:( r.i.p ♥

Elise Andersson r.i.p öra..huhu!!:( Begravning !

 


Kommentarer
Postat av: elin

haha ja visst är han :)

det är en blandras mellan powder puff pudel och en cockerspaniel :)

2011-06-27 @ 19:26:56
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: Åh tack så jättemycket! Vad glad jag blir :D Kram!

2011-06-27 @ 19:39:08
URL: http://wupsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0