"Some things have changed, but deep inside me i`m still the same"




Godmorgon! Har mår ni? Jag mår jättebra! :-) Sitter och kollar på lite gamla bilder på datorn och inser hur mycket som förändrats...hela min tillvaro har ju flyttats från att vara en landet-tjej som knappt visst visste att det fanns något som kallades stan till att befinna mig där varje dag i veckorna. Nu kanske jag låter lite psyko, men jag tror faktiskt det var mitt öde att börja här på skolan för jag har fått ut så mycket mer av mig själv och lärt vad mina svagheter och starka sidor är. Jag har lärt mig att om man verkligen vill uppnå något, en dröm, eller vad som helst så är det faktiskt möjligt. När jag sökte in till kungliga hade jag aldrig någonsin dansat balett förut. Jag hade inte ens balettkläder på mig och knappt håret uppsatt medan det var små ryska ballerinor där håret var stramat hårt bakåt och hade perfekta kläder som dock inte kom in. Vad såg de i mig som fick de att vilja ta in mig på skolan...? Vad fick de att lägga ner så mycket tid på mig när jag var en amatör...? Dessa frågor kommer jag nog aldrig få svar på, men om det fortsätter i samma riktning som nu så kanske jag har en chans. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0