Topshop.

Hej alla sweeties!

Förlåt för så dålig uppdatering, men det är lite fullt upp just nu..:P Såhär såg min dag ut:
jag gick upp klockan 10 och åt frukost och fixade håret (balettknut) för att sedan bege mig till skolan. Vi hade balettklass i en timme, men jag fick någon konstig astmareaktion på slutet och fick svårt att andas så jag blev beordrad att sätte mig..:( xD Efter baletten hade vi rep och sedan begav vi oss alla till operan. Köpte mig en jordgubbsglass i Gallerian och Mona en blå slush!! Riktigt somrigt! Det var egentligen ganska onödigt att vi var på operan för det enda vi gjorde var att lyssna på när en snubbe talade om "riskerna" med att byggnaden är så gammal...

Juste, jag köpte en ny bikini idag också. Den var från topshop och var väldigt fin tycker jag!! ;) Bild kommer senare!

Nu luktar det mat i hela lägenheten så jag antar att vi ska äta nu!!

Jag återkommer senare!

Pusshej! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0