Toi Toi!

Hjälp!! Idag har vi premiär på kungliga operan! Jag är redan förväntansfull så undrar hur det kommer bli precis innan, men när man väl står på scenen släpper nervositeten. Idag börjar jag 14.15 på operan har sedan lite uppvärmningar och såklart sminktid innan föreställningen börjar. snart jag jag bege mig till min pappas jobb för att äta lunch :) Mums...vi ska äta pannkakor!!

Det är svårt att veta hur vädret ska bli idag men eftersom jag bara ska vara inomhus hela dagen så har jag bara på mig en slapp kjol, tröja och vita converse. (Bild kmr) :)

Ha det bra så länge och önska mig toi toi (= lycka till inom dansen)

puss 6 Kram skumbanan :P <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0