"Summer is another word for freedom"



Härlig bild, va? Den togs igår på Skinnarviksberget! Jag har inte kommit så mycket längre i dagens planering än att vakna och äta frukost, men en början är väl alltid en början :-) Vädret är trist och alla är lagom sugna på att hitta på nånting så dagen kommer antagligen spenderas med läsning och kanske lite dans. Låg i mitt stretchband igår i ungerfär en timme och det känns verkligen i höfterna hur det "deformeras" ( Kom inte på ett mer passande ord) Ska nog göra om samma sak idag och även göra lite styrka...När jag ska börja på mitt dansläger i Augusti vill jaginte ha tappat allt jag kämpat med att bygga upp...:-(

Nu kände jag för att baka, så kanske blir något inlägg om det sedan...:P

Ha en bra dag så länge, trots det disiga vädret så hörs vi senare!

ching! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine Sjölin

Hela glädjen och förväntan inför sommaren finns i den här bilden. Hoppas ni båda får en härlig sommar!



Madeleine

2011-06-18 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0