Sommarlov!! <3

Förlåt för så dålig uppdatering nu på sistone, men det ska ske en förändring i sommar.
Som ni säkert förstår av rubriken så har jag sommarlov nu...wihoo!! :D Kvällen igår firades med vårfest på kvällen och sedan sov Mona över hos mig och vi hade tänkt dygna men somnade vid halv 6..he he :P Det var verkligen hur kul som helst igår!!

Igår var sista föreställningen på operan... kommer bli så sorgligt nu utan alla repetitioner och alla mål man hela terminen strävat efter som bara kommer suddas ut dag efter dag...:( Jag hade tänkt att hålla igång träningen någorlunda under sommaren..stretcha, simma och cykla räcker, kanske blir lite moves framför stången lite då och då! :D

Sitter nu alldeles överhettad och trött på mitt rum efter en stund i solen. Ska senare försöka sortera in lite kläder från min pappa in till garderoben. Sommarkläder som jag ska ha hos mamma nu ;)

Ojj, detta inlägg blev längre än vad jag trodde att det skulle bli och ja...jag vet att jag sagt att jag ska lägga upp en bild på min nya bikini från topshop och svaret är: att det kommer snart!! :D

Hare bra så återkommer jag om en liten pyttestund!!

/ E L I S E :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0