Premium at the Opera!!!

Ja, rubriken säger ju en hel del. På torsdag (inte imrn utan om en vecka) har vår skola prämiär på kungliga operan. Min grupp ska framföra en spansk dans som är typ 8 min lång. Det ska bli väldigt spännande eftersom det ännu bara är första gången för mig att uppträda där. När jag var mindre brukade min mormor ta med mig och min kusin sofia (sofiasweets.blogg.se) på föreställningar så det kanske var där och då som mitt intresse för dans startade. I alla fall så ska det bli jättespännande eftersom några av oss kommer kanske få anställning där som utgångselever...!! Nu på fredag startar de jobbiga repetitionerna från 10.00 - 22.00 . :( . Tyvärr har jag åkt på en infektion så jag är jätteförkyld och har ont i halsen men jag hoppas jag blir frisk tills på fredag...Jag som ska göra solo...!

I nästa inlägg kommer några dansbilder på mina "idoler" för er som inte vet så mkt om balett.
Puss & kram så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0