”Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”



Hej Hej!

Nu är jag hemma från Norrtälje. Har verkligen haft det jättemysigt och bara tagit det lugnt. Hihi eller tagit det lugnt...Jag har åkt motorcross och hoppat studsmatta och min ambition var att jag skulle våga mig på ett dopp men jag frös som en isbit!

Var tog sommarkänslan vägen? Känns som att det är höst men det är ju faktiskt sommarlov! Om värmen kommer när vi är i Santorini så måste jag och solen ta ett regält snack!

Nu ska jag packa upp mina saker jag hade med mig till Norrtälje och så lägger jag snart upp en dansbild jag tog igår!

Ha en skön kväll så hörs vi senare!

Pusselipuss!

E L I S E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0