New New New

Hej Hopp sockertopp!
Mitt namn är som ni säkert förstått Elise och jag är 15 år gammal. Jag har aldrig haft en blogg tidigare så detta ska bli spännande att prova på :) Jag tillbringar helst min tid i skolan, nu tänker nu säkert "vad är hon för nörd?" men jag avstår helst från skolarbetet. I höstas förra året blev jag vald till kungliga svenska balettskolan så det är där jag tillbringar den mesta av min tid, alltså åt att dansa balett men även karaktär modernt och repertoire (stavning...?) Dansen har blivit en väldigt stor del i mitt liv så den kommer jag nog skriva ganska mycket om i min blogg :-) Jag vill inte ha en vanlig mode blogg som en i mängden utan jag vill att min blogg ska ha lite av varje. Jag vill kunna skriva av mig tankar och kanske få in nån rolig/sorglig berättelse lite då och då. Självklart kommer jag foto sådant som jag köpt eftersom det verkar vara en stor favorit bland läsare.
Men annars är mitt liv ganske lugnt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0