Nevermind, I`ll find someone like you..



Den här tjejen har en sån himla fin sångröst..hon låter som att hon är 20 år fast hon bara är 10, helt sjukt! Nu har jag och Sofia varit inne på datorn ett tag och gjort en header till mig. Visst vart den bra! ?

Sedan blev vi så sugna på något sött så vi satte igån och bakade kärleksmums. Andra gången för mig på en vecka, men det gör ingenting för det är så himla gott.
Jag kommer ha lite svårt att uppdatera nu fram till lördag eftersom vi ska åka ut till Norrtälje igen och fira midsommar där. Eftersom det ligger ute på landet finns det ingen internetuppkoppling, men men...om jag har tur kanske jag kan få långa min lillebrors iphone och uppdatera lite eller göra några tidsinstälda inlägg ;-)

Ha det så bra så hörs vi senare!
Puss! ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0