@ monas place!

 Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men härmed följer ett långt inlägg som kompletering!
Min dag såg ut såhär: Jag vaknade av att mamma väckte mig vid halv elva och åt då frukost. Sedan följde jag med mamma till lite affärerför att leta efter lite födelsedagspresenter i Arninge. Efter det skjutsade världens bästa mamma mig till Mona där jag kom hem ifrån nu...Vi gick en såhääääär lång promenad i skogen, åt glass och donuts, tittade på film, satt vid datorn och fotade. Vi tog bl.a den här bilden och många fler, så nu har jag några på lager om detså kommer behövas! :-) Om du ser det här inlägget Mona så vill jag bara säga att du är världens bästa kompis! En finare vän en du kan man inte få. Du lyser upp mina dagar och gör det så himla kul att faktiskt gå till skolan och sluta sent på kvällarna, för du är min ängel!!
Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer. Hoppas (som varje dag ) på att det ska bli finare väder så att man kan bada och sola fast jag får ju i och för sig min soldos när vi åker till Santorini!! Längtar som bara den och nu är det inte långt kvar...åker den 2:a Juli!!
Jag lägger snart upp lite fler bilder från idag (dock var bara bilderna på mig, men jaja) så får ni ha det så bra sålänge!

P u s s & K r a m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0