m o n d a y



Usch, ingen höjdarbild direkt, men kände bara för att lägga ut den för vill bara "skrika" av glädje för sommarlov!!!
Vakna idag vid kvart över 11 och då kom precis mamma hem med våran nya bil..Den e jättefin och för er som är intresserade så är det en golf PLUS ;) Åt sedan lite sushi och cyklade efter det upp till min farmor. Mys pys:P

Imorgon bär det av till stan för solning och piknick vid skinnarviksberget (och kanske något dopp) med vänner :P Ska bli härligt men inte särskilt exotiskt efter som jag går i skolan där och tillbringar mina dagar där varannan vecka då jag bor hos min pappa...:P Nu ska jag nog gå ut på altanen och läsa (Är helt lost på the hungergames, för er som vil ha boktips till i sommar)

See you later alligator :P
P u s s

Kommentarer
Postat av: Corneliusthale

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-09-21 @ 14:36:04
URL: http://corneliusthale.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0