Let mr. Night bring your dreams ;)


Godnatt gott folk!
Imorgon ska vi åka till Mariefred där min morfar har "landställe". Anledningen till att jag gör citattecken är för att man inte riktigt får in landet-känslan när man är där eftersom det ligger i en liten stad, men fint är det och mysigt ska det bli!
Var förbi farmor en sväng nu på kvällen, hon är så himla snäll för hon gav både mig och min lillebror en peng var för att hon tyckte att vi varit duktiga och kämpat på i skolan! :-) Undrar vad jag ska köpa för de...hmm, kanske får ta det som det kommer! :P

Nu ska jag gå ner och äta nånting och sedan gå och lägga mig. Känner mig ganska trött eftersom jag nu suttit vid datorn i ca. 2 timmar i sträck.  Ögonen börjar se dubbelt och lite fyrkantigt (som min mormor brukar säga till oss när vi sett för mycket på tv)

G o d n a t t

/ Elisan- Flisan :D

Kommentarer
Postat av: elin

tack så jättemycket för kommentarerna :)<3

vad kul att du är någorlunda frisk, hoppas på att jag också lbir det snart <3

2011-06-22 @ 12:52:26
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Pappa

Fin bild!.. Hoppas ni får en bra "sommar"-dag imorgon på "landet"..Kram pappa

2011-06-22 @ 15:58:59
URL: http://lifebyelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0