Internetuppkoppling! - Yes!

Hej Hej! Sitter just nu på en studsmatta i Norrtälje för att försöka få in lite täckning i datorn...det gick!! Men jag ska försöka hålla mig kort så att den inta laddar ur mitt i en mening ..:S Som ni ser har mina tidsinställda inlägg hamnat på lite fel plats, det stod t.ex att jag snart var påväg hem när jag faktiskt ska åka hem imorgon, men jag är ju som sagt inte så van vid blogg x) hihi <3 Jag har haft det jättebra här, gick dock inte till någon stång eftersom jag hade lite ont i huvudet, men vi har ätit god mat och bara tagit det lugnt. Vi har åkt motorcross (som bara är för kul!!) och badat igår. Det r så himla lugnt här, alla tar liksom bara dagen som den kommer och man får bara vila upp sig! Fast sängarna är inte de skönaste och man vaknar ungerär varje kvart av ljuset som strömmar in genom "draperiet" Men men...man kan ju inte få allt här i livet! :P

Det är jättekul att så många "okända" läser min blogg, fortsätt gärna med det för jag tycker det är jätterligt att få nya läsare!

Nu känner jag hur det doftar mat, så jag antar att vi ska äta strax!
Glad midsommar på er så hörs vi imorgon! ♥♥♥ Jag kan tänka mig att jag är hemma vid fyra-tiden!  :P

P u s s
E l i s e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0