Home.

Nu är jag hemma...Efter en superskön och mysig dag! :D Jag tog bussen hemifrån idag vid elva för jag var tvungen att hämta upp lite danskläder + mitt stretchband på skolan. Det var jätteöde där, bara ljudteknikern och någon hantverkare höll på att grejja med något i entrèn. Det var hur läskigt som helst i omklädningsrummet, för det var kolsvart, så jag ringde Mona i min skräck. (Det som gör mig ännu mera rädd är att folk sett spöken på vår skola...hjälp!)
Efter någon halvtimme mötte jag upp Mona och Jeniya och vi begav oss till Skinnarviksberget :P Mycket najs. Vi åt jordgubbar, såg läskiga gubbar...he he , fotade, solade och pratade om allt mella himmel och jord. Sedan fick vi för oss att gå på ett museum så vi gick av vid Gamla stan och gick förbi kungsträdgården ända bort till t-centralen, men vi hittade aldrig Hamngatan 4 så det fick vara.

Känner mig såå himla trött på stan just nu. Förutom att jag bor där halva tiden och går i skolan där 6 dagar i veckan så är jag bara så trött på miljön och människorna där. Allt e så skräpigt och avgasigt oh det är ljud överallt. Sedan tror ju människorna som bor i vissa delar att de medverkar i "desperate housewives" och det gör mig lite irriterad...ha ha, men skönt för de att iallafall kunna stänga ute vardagen ;)

Nu ska jag föra över bilderna vi tog idag så kan jag lägga upp de om en stund...Jag fattar inte varför alla mina inlägg blir så långa, men jagf har väl antagligen mycket att säga..hihi

Hörs!
P u s s <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0