Home is where your memories begin. . .

Hej allihopa!

Min dag har inte varit särskilt spännande. Jag har mest varit ute i det strålande vädret och hoppats att mina kritvita ben ska få sig lite färg. Jag hatar när vintern lämnat ett spår på ens kropp. Jag, mamma och Daniel var på förmiddagen och kollade på en ny bil för våran gamla började bli lite rosslig. Igår när vi var på väg till Norrtälje kom det upp en varningssymbol om att motorn var 130 grader varm så den börjar bli lite risky kan man ju klart säga.
Imorgon börjar våra repetitioner på operan och eftersom jag varit sjuk i veckan var mina balettkläder på skolan så jag var tvungen och slinka förbi idag och hämta upp dem när jag ändå skulle till min pappa. Konstigt att den var öppen på en röd dag, men det är väl min skola i ett nötskal. Imorgon börjar jag klockan 11 på operan med uppvärmning (balettklass) och har sedan repetition till kvart över 1. En annan sak också...på lördag (den 11:e) har vi vårfest på skolan så jag tror att det blir en liten shoppingrunda för mig efter repetitionen imorgon...dvs om jag orkar.

Hoppas ni alla får en skön fredagskväll så kanske jag återkommer lite senare med ett inlägg eller några bilder ;)

XOXO

Elisan- Flisan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0