Goodnight sleep tight!

Idag har inte dagen varit på min sida...Jag ska berätta mina misslyckanden från morgon till kväll, håll i er:
Dagen började med att jag skulle koka ägg då mamma säger att jag ska ställa äggklockan men eftersom jag oftast lysnar med ett halvt öra gör inte jag det så ägget "kokar" i typ 40 minuter. Som belöning fick jag sen stå i en halvtimme och skrubba bort det brända från kastrullen. Till frukost skulle jag sedan äta blåbär i filen och då råkar det hamna lite på bordet (observera att det är nytt) så att när det sedan tas bort blir vita fläckar på ekbordet. Jag och min lillebror skulle även tömma diskmaskinen medan mamma var på jobbet, men gjorde vi det...? Svar: Nej! Men till mitt försvar så är jag sjuk och känner mig seg och trött i huve


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA.ha... Vilken dag... Säger jag som fick äran att putsa bort fläcken!!!! Kram

2011-06-01 @ 23:12:41
Postat av: Anonym

HA.ha... Vilken dag... Säger jag som fick äran att putsa bort fläcken!!!! Kram

2011-06-01 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0