Godmorgon!



Sitter på mitt rum och bara gör ingenting, njuter av sommarlovet och ledigheten! Nu är min bästa kusin Sofia hemma från London så om du ser det här vill jag bara säga att du är bäst och att jag vill träffa dig väldigt snart!! :-)
På nedervåningen har mamma en kompis på fika, men jag har mjukiskläder och ser ut som ett troll i håret så det känns inte så lockande att gå ner precis! Senare under dagen tror jag att vi skulle till täby centrum, min lillbror skulle köpa något motorcross-spel (kors i taket för att det inte är ett krigsspel ) och jag ska nog kolla på lite saker! Jag tycker att den här jumpsuiten är såå himla fin...den är från

Ha en skön dag!

P u s s & k r a m        s k u m b a n a n  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0