G o o d n i g h t



Varför hälla salt i sår som redan varat? Varför komentera hur alla andra ser ut när varje enskild ändå bara tänker på sig själv? Varför lägga så mycket tid på att tveka på sig själv när man borde ägna en tanke åt varför man gör det? Varför är ett ord vi inte använder så väldigt mycket, men varför? Jag tror att alla är väldigt osäkra, man är nog född osäker för att sedan samla på sig erfarenheter och funderingar. Man är född blank och sedan får vissa tyvärr en dålig sida som gör att de mobbar andra och vissa får svaga sidor som gör att de lätt blir mobbade! Jag lovar att alla nästan varje dag funderar på om de duger eller om det de gör duger, men varför ska det behöva vara så?! Jag tycker att det är fel..v har ju bara ett liv (vad vi vet) och man ska kunna vara sig själv, för det är ju på så det sättet förebilder och annorlunda personligheter skapas! Så från och med idag tycker jag alla ska säga till sig själva, eller varför inte skrika det ut, att: JAG ÄR BÄST! <3

Puss & Godnatt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0