F ö r v i r r a d :S

Känner mig såhäääär confused just nu. Vet inte vad jag ska välja eller hur jag ska göra. Situationen är följande...
Karolina har födelsedagsfest hos sig på Lördag och jag har tackat ja till att komma, sedan skulle jag sova över hos Mona, detta låter ju prima, men det finns ett problem. Mamma och Daniel ska åka ut till Norrtälje på Lördag (till en kompis till mamma vars landställe ligger där) och bada, åka motorcross o hoppa studsmatta m.m. Båda sakerna låter ju verkligen superroligt, men eftersom jag aldrig varit där i Norrtälje drar ju det lite mera. Sedan tar det cirka 1,5 timmar att ta mig till Karolina eftersom hon bor långt bort och jag då måste ta pendeltåget...Snälla hjälp mig, är man en dålig person som tackar nej till en fest dagen innan??

Hoppas kunna sova på saken och veta bättre imorgon!

Puss & God Natt!

E L I S E <3

Kommentarer
Postat av: Momin

Följ ditt hjärta!

2011-06-17 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0