A bird doesn't sing because it has an answer, it sings because it has a song



Hej Hej! Nu är jag hemma från Mariefred! Förlåt för att jag inte uppdaterat något under dagen, men sa ju det innan! Det var i alla fall väldigt mysigt i Mariefred. När vi kom dit åt vi mängder av jordgubbar och gick sedan och åt lunch. Jag tog en caesarsallad som var väldigt smaskig! Jag var den enda modiga i umgänget så jag tog mig ett dopp och låg faktiskt i en regäl stund, ca 5 min!! Jag har tyvärr inte lärt mig ännu hur man lägger upp flera bilder efter varandra så imorgon när Sofia kommer får hon hjälpa mig med lite saker. Jag måste bl.a göra en header för min blogg ser inte särskilt tilldragande ut nu! :-( Ska bli urmysigt att träffa henne imorgon! Har saknat den lilla tösen såhääär mycket! Om vi har lite tur kanske hon kan slänga in en gästblogg?!

Jag kommer alltså få lägga ut bilderna från idag i flera olika inlägg, men det funkar väl det med!

P u ss e l i p u ss :D

Elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0