♥ Take me back ♥



Ta mig tillbaka! :D Människan mår inte bra av grå himmel och massa måsten. När jag blir stor ska jag bannemig flytta till ett varmare land efter jag gått i pension! Om det blir när jag är 40 eller 65 får tiden avgöra!
Min dag har inte varit särskilt händelserik. Vi åkte och åt sushi till lunch och så har jag kollat på massa konstiga program på tv3...:S Jag har verkligen inte haft någon ork idag...blä på sånna dagar! Ringde min Mona som kommit hem nu..Wiiee!! :D Ska nog ta och ses i veckan! :D
Snart blir det mat och sedan ska jag träna lite. Inte styrketräna utan träna som man gör när man är en ballerina: Stretcha, göra adagio (lyfta benen) och kanske lite magövningar som alla lärare säger att jag behöver stärka (för center alltså) Men nu ska jag deppa lite till över vädret..hihi ;-) Puss & Kram Skumbanan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0