Santorini in my ♥

Hej kära blogg! Som ni förstått så har jag inte kunnat uppdatera något under veckan, men gud vad jag har haft det härligt! :D Det har nog varit en av de bästa resorna i mitt liv! Allt bara flöt på och maten var underbar! Dagarna spenderades vid den harmoniska poolen eller vid stranden och eftersom Santorini är en vulkanö var sanden svart! ;) En dag gjorde vi den där häftiga utflykten till vulkanön och besteg den. Min lillebror lyckades glömma den ena vattenflaskan nere vid ingången så det var väldigt jobbigt, men absolut roligt! Jag bara älskar Santorini, det är så himla trevligt och familjärt där och jag skulle absolut vilja återvända! Jag köpte en Juicy Couture väska (!!!) och en fotlänk, mer inhandlades inte förutom massa godis och sånt ;P Det var verkligen billigt där tyckte jag om man gämför med andra länder så det gillade jag :P Nu tänkte jag lägga upp en bomb av alla bilder som togs på resan och jag tänkte lägga upp de i ordning så ni ser förvandlingen :P Haha!
p u s s ♥



























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0