make yourself smiling!


Ganska ful bild, men lite rolig på samma gång!
Hej och Godmorgon! ♥

Är just nu hemma själv eftersom de andra är och handlar...Daniel skulle få åka till barkarby och kolla på någon motorcrossbana där, så jag blev inte så jättesugen på att följa med! Idag händer inget jättespännande för mig, det blir nog bara en varahemmaochtadetlugnt- dag! :) men det brukar uppskattas det med!

Fimlem igår var faktiskt spännande (the beach) , men väldigt speciell så jag ger det ♥♥♥♥ av 5 hjärtan! (Hittade tyvärr inga solar bland symbolerna...:)

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva så jag slänger upp en bild på dagens outfit!
Ha det!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0