Hp tomorrow!!! :D

Hej Hej!

När man tar ledigt från dansen känns det verkligen både fysiskt och psykiskt så idag satte jag på mig mina träningskläder och gjorde några övningar och kände mig faktiskt hyfsat nöjd. Jag hade inte tappat så förskräckligt mycket som jag trodde att jag skulle ha gjort! :D

Dagen har ungefär sett ut såhär: Vaknat, ätit lunch och pratat med min kompis Julia om allt och inget på facebook! :D Sedan fick jag tag på Mona så vi bestämde att vi ska gå på Harry Potter imorgon. Wihoo! :D Sedan efter det ska hon sova över hos mig! Har alltis lika kul tillsammans! :D

Jag har alltså inte gjort något speciellt roligt idag...Om en liten stund kommer några gäster på middag som har en jättegullig bebis som heter Mannfred! Men ska väl bli lite halvkul annars...:) jaja, nu ska jag försöka få igång/återställa min Iphone som har fått totalt spunk!

Puss & Kram Skumbanan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0