“Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.”

Hellu bloggen!
det har varit väldigt dålig update under dagen pågrund av att jag inte varit hemma och telefonen fick lite spunk, men annars är allt bra! ;-)
Jag var som sagt på stan en stund idag och hittade ett par jeans på rean och en grej till min mormor som fyller 71 på torsgad! Grattis i förskott! ;)


Jeansen!

Och sedan åkte vi till våran farmor och fikade där, men stannade på mcdonalds innan och åt middag , eller vad man ska säga...:P

Nu ska jag väl bara facebooka och lyssna på music och sen blir det natti natti om länge...:P
Puss ♥


Fika hos farmor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0